2011. január 18., kedd

Kivi - alma Lassi avagy Jamie Oliver itala

Jamie Oliver receptek után kutakodtam a neten, így találtam rá erre az italra, ami már így leírva is nagyon étvágygerjesztő volt. Jamie Oliver receptjében gyümölcsként mangó szerepel, de mivel ebből a gyümölcsből nem volt itthon, utánanéztem lehet-e helyettesíteni mással. Az ACE Bakery angol nyelvű oldalon találtam a következő információkat erről az italról: a Lassi igen népszerű ital Indiában, tejet, joghurtot tartalmaz, mangón kívül készíthető papayával, barackkal, eperrel, kivivel.
Én a kivivel párosítva almát is használtam az elkészítéséhez. A végeredmény egy friss, gyümölcsös, magát itató tejital.
Hozzávalók:
  • két dl natúr joghurt
  • három- négy dl tej
  • egy kivi
  • két alma
  • három-négy evőkanál cukor
  • nyáron jégkocka
Elkészítés:
Az almát és a kiwit meghántottam, kisebb kockákra vágtam.Egy magas falú turmixpohárba beleöntöttem a gyümölcsöt, a joghurtot, a tejet és a cukrot, majd botmixerrel összeturmixoltam. A jégkockát most kihagytam belőle, hisz amúgy is elég hideg van. Isteni lett. Egész nap csak ezt ittam volna.

Nincsenek megjegyzések: