2011. február 24., csütörtök

Rántotta füstölt kolbásszal, sajttal

Valami gyors és finom vacsorát kívántam, így percek alatt összedobtam a következő rántottát.

Hozzávalók:
  • 4 tojás
  • füstölt házi kolbász megsütve
  • paprikás parizer
  • sajt
  • bors
  • őrölt pirospaprika
  • csorrintásnyi olaj
Elkészítés:

A tojásokat sóval, borssal, paprikával felvertem, a sajtot, kolbászt, parizert felszeleteltem. Egy jénai tálat olivaolajjal megkentem, beleöntöttem a felvert tojást, ráhelyeztem a kolbászt, a parizert, a sajtot, és tíz perce födetlenül a sütőbe tettem. Egy pohár joghurttal, savanyúsággal isteni vacsora.

12 megjegyzés:

georgina írta...

Igen jól néz ki,én is sokszor készítek,mert nincs idő másra,és ez meg is látszik rajtunk.Én most éppen fogyókurázom így legalább láthattam köszi!!

Edó írta...

Az bizony,nagyon isteni vacsora!!

Kati írta...

Hát igen a hasunkat mi is szeretjük(a párom is meg én is),látszik is :)Én is sokat fogyókúráztam,akkor éppen volt látszata, de mindig visszaszedtem utána.Most már van egy éve kb.hogy nem fogyóztam. De lehet a fürdőruha szezonra muszály lesz leadni legalább pár kg-ot.

Emoke írta...

ez tökéletes vacsora! (meg reggeli :D)

Teuvo Vehkalahti írta...

Greetings from Finland. This blog is fun to explore, through other countries, people, culture and nature. Come see Teuvo pictures on my blog. And tell all your friends, why should he go Teuvo pictures on my blog. That is why you get your country's flag to rise above the pictures to Teuvon images blog flag collection, a lovely end of February, Teuvo Vehkalahti Finland

Ottis írta...

Én is szeretem :)

Kreatív konyha írta...

Nézz be hozzám, kérlek :)
http://kreativkonyha.blogspot.com/2011/02/dij-koszonom.html

Viki írta...

Júúúúújjjjjj !!!! ne csináld ! Éppen így imádjuk, csak mi reggelire szoktuk fogyasztani, mert félek, hogy valami boszorkányokkal fogok álmodni, ha vacsi lesz belőle :) Még egy kis zöldpaprika, paradicsom, és a kihagyhatatlan füstölt szalonna, de ezek mindazért csak, hogy nehogy fogyókúrás kaját együnk :))))

Sz. Zita írta...

Hű, de jól néz ki. Mi is nagyon szeretjük, jó sok savanyú uborkával :)

Marietta írta...

Jól néz ki, bár mi többnyire reggelre csináljuk. Savanyúsággal tökéletes. :)

Panna írta...

Na ilyesmit én is szoktam készíteni. Főleg ebédre, ha nincs kedvem semmi komolyabbal bajlódni és gyorsan jól szeretnék lakni..

Kati írta...

Viki, Zita, Marietta, Panna én is szoktam reggelire is készíteni, sőt akár ebédre is, a hozzávalókat is lehet variálni a végtelenségig, nálam most ezek voltak kéz alatt, persze a savanyúság nem hiányozhat mellőle.