2011. március 20., vasárnap

Duplacsokis-áfonyás muffin

 Már megint muffint sütöttem, ne haragudjatok, de azt hiszem mániám lett a muffin, persze azért is mert gyorsan és ezerféle változatban készíthető.

Hozzávalók:
  • 24 dkg liszt
  • másfél kávéskanál sütőpor
  • 10 dkg cukor
  • 1 tojás
  • 2dl tej
  • 5 dkg olvasztott vaj
  • fél tábla pisztáciás csoki
  • 2 evőkanál mogyorós csokikrém
  • 12 kávéskanál áfonyadzsem
Elkészítés:
Egy kisebb tálban a lisztet elkevertem a sütőporral és a kockára vágott csokival. A vajat megolvasztottam. Egy másik edényben elkevertem a tojást a többi tejjel, az olvasztott vajjal, a cukorral, a csokikrémmel, ebbe pedig belekevertem a lisztet. Ezt a masszát vigyázva összeforgattam, amíg teljesen átnedvesedett.
A tésztamasszával félig töltöttem a muffinpapirral bélelt sütőformákat, a közepébe beletettem kávéskanállal az áfonyadzsemet, majd teletöltöttem a formákat. Előmelegített sütőben fél óra alatt megsült.


9 megjegyzés:

@havas írta...

Egyszer, ha meglátogatlak, nekem muffint süss! Egyszer a kókuszossal, most meg a csokissal szédíted a nyálelválasztó készülékemet!

georgina írta...

Csokival mi is nagyon szeretjük finom!!

Angi Angéla írta...

A muffin nállam is bármikor és bárhogyany! Nagyon jól néznek ki!

Kinguci írta...

Nem vagyok nagy muffinrajongo, de ez a csokis-afonyadzsemes muffin nagyon - nagyon izlett nekem :). Koszi teso :*

Panna írta...

Még nem sikerült megunnunk a muffinokat! :-)) Jöhetnek még a receptek!

Juci írta...

Áfonya! Csoki! Yamy! Finom lehetett!

Kati írta...

Kata, Isten bizony ha meglátogatsz muffint sütök neked. :)

Georgina, Angi Angéla, köszönöm!

Tesó, örvendek, hogy ízlett.:)

Panna, még lesznek muffin receptek, az biztos.:)

Juci, finom volt tényleg.

Nelli írta...

Vinnék egyet-kettőt, bár már biztosan nincs.

Kati írta...

Nelli, hát tényleg nincs, mert azon melegében elfogyott, de még lesz folytatás.:)