2011. május 16., hétfő

Tejfölben - johgurtban sült halfilé


Péntek este egy egyszerű, könnyű vacsorát készítettem, tejfölben - joghurtban sült halfilét. Hát a szépségversenyen nem nyerne első díjat, de ennek ellenére nagyon finom volt.




Hozzávalók:
  • 4 közepes halfilé
  • fél dl tejföl
  • 1 dl natúr joghurt
  • 4 - 5 szál petrezselyemzöld
  • bors
  • 1 szál zöldhagyma
  • kevés reszelt juhsajt
Elkészítés:
A tejfölt, a joghurtot, az apróra vágott petrezselyemzöldet, a sót, borsot alaposan összekevertem. Egy jénai tálat kivajaztam, a kiengedett halfiléket megsóztam, borsoztam, beleraktam a tálba, majd felöntöttem a tejfölös - joghurtos szósszal, és előmelegített sütőben, közepes lángon, fedő nélkül 10 perc alatt megpároltam. Utána kivettem a sütőből, keveset leöntöttem a levéből, mert a hal nagyon sok vizet engedett(lehet már az elején jól ki kellett volna nyomkodnom belőle), megszórtam a sajttal és a karikára vágott zöldhagymával, és még öt percre visszatettem, amíg a sajt ráolvadt. Mi házikenyérrel fogyasztottuk.

3 megjegyzés:

Gizus írta...

Ez Isteni!!!!!

Kati írta...

Gizus, köszönöm, megmentetted a bejegyzésem becsületét, legalább egy megjegyzést kapott.:)

Kreatív konyha írta...

Tetszik ez a joghurtos hal, olyan gyerekbarátnak találom. Elteszem magamnak, mert szeretik a halat, meg a "szaftos" dolgokat.

Minden bejegyzésedhez kaptál hozzászólást??? De jó neked! :(