2012. április 8., vasárnap

Áldott Húsvéti Ünnepeket kívánok mindnyájatoknak!

15 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Roza írta...

Kati, nagyon kellemes, áldott ünnepeket kívánok Neked és az egész Családodnak egyaránt!

Blogkonyha írta...

Én is kívánok Neked Áldott Ünnepet! Jól látom, egérkék ülnek a tálon?! Nagyon édesek!

trollanyu írta...

Nagyon Boldog Ünnepeket kívánok Nektek is:) Gyönyörű kompozíció:) Aztán jövő héten vacsoracsata, már nagyon várom:)

teller-cake írta...

Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok Neked és egész családodnak!

Angi Angéla írta...

További kellemes ünnepeket és sok locsolót kívánok!

Unknown írta...

Kellemes hetet kívánok!
Rózsa

Alíz írta...

Továbbra is áldott húsvétot kívánok!

Unknown írta...

Kedves Kati!
Most volt időm tüzetesebben át nézni a blogodat,nagyon klassz receptek vannak benne,mondjuk ezt idáig is tudtam.Engem a házi készítésű receptjeid érdekelnek,mint pl.joghurt,erős pista,ketchup.
Te nagyon ügyesen találsz régi bevált recepteket,engem a sajt készítés nagyon érdekelne.Már kutakottam a netten de igazán olyan receptet nem találtam ami által el is lehet készíteni.Arra szeretnélek meg kérni,hogy ha találnál ilyen receptet tedd közé.Nagyon szépen köszönöm:))
Ja én is olvasom az Erdélyi konyha című újságot,nagyon jó!
Rózsa

Márti írta...

Én is kívánok boldog Húsvétot :)!!

Hobbychef írta...

Neked is Kellemes Húsvétot!

Ottis írta...

Én is Áldott húsvétot kívánok!

Névtelen írta...

Kellemes ünnepeket:)

Panna írta...

Így megkésve, már csak annyit írok, hogy remélem kellenesen telt a Húsvétotok!

Kati írta...

Köszönöm mindenkinek:)

Rózsaműhelye - 2010, örvendek, hogy tetszik a blogom, sok házi készítésű receptet találsz nálam. Sajt őgyben hagytam megjegyzést nálad, mert én nem nagyon tudok segíteni, de Mimimamánál biztos találsz segítséget.