2012. április 2., hétfő

Húsvéti ajánlat

Ibcsi, Mesi, és Róza hívtak húsvéti receptajánló játékra. Lányok , köszi szépen a meghívást, ne haragudjatok, hogy, csak most teszek eleget a kéréseteknek:) Én most időhiány miatt, Jucinak szeretném továbbadni a stafétát:)
Tehát akkor jöjjön az ajánló:

1. Előétel
 Reteksaláta



Meglepetés gombák


2. Leves

Erdélyi tyúkhúsleves


3. Főétel

Egészben sült báránycomb


4. Sós sütemény

Párnácskák étvágygerjesztőnek

5. Krémes sütemény

Piknik szelet


6. Kalács

Illatos - habcsókos - kardamomos kalács

10 megjegyzés:

Éva írta...

Finomakat kínálsz! Most én a levesedből nagyon elfogadnék egy tányérkával.

Névtelen írta...

Mennyi finomság!:))

Juci írta...

Hú! Remek menüt állítottál össze Kati drága!
Minden nagyon kívánatos! Különösen az olívabogyós párnácskák tetszenek. Olyan guszták.
Köszönöm a játékmeghívást, megtisztelő, hogy engem választottál.

trollanyu írta...

Nagyon klassz ajánló:) Piknik szeletet még sosem ettem, de nagyon tetszik:)

Emi írta...

Nagyon kívánatos ajánlat. Meg is találtam a nekemvalót: reteksalátát, húslevest, báránycombot és piknik szeletet kérek szépen:)

Édeskonyha írta...

Jujj de jó, eddig nem is figyeltem fel ezekre a párnácskákra. Szeretnék egyet kóstolónak :)

Panna írta...

Finom ételeket válogattál össze Te is :) Nyámi ;)

Katalin írta...

Mindegyik nagyon guszta, ilyen sorrendben jöhet is ... :)

teller-cake írta...

Hűha! Beugorhatok hozzád Húsvétkor?? :-)))

Kati írta...

Lányok, köszi, mindenkinek:)