2012. április 21., szombat

Pulykakolbászos - zöldséges rántotta a Páromtól

Az az igazság, hogy a Párom sokkal finomabb rántottát tud készíteni, mint én, ezért a hétvégék reggelijét, a ráérős rántottát mindig szívesen megsüti. Mindig azt tesz bele, ami éppen otthon található a hütőben, kamrában.
Mindig nagyon - nagyon finom lesz. Köszi Kedves itt is neked a sok finom rántottát.




Hozzávalók(most):
  • 3 kisebb szelet szalonna
  • 1 kisebb darab füstölt pulykakolbász
  • néhány karika csípőspaprika
  • kápia paprika
  • kimagozott olajbogyó
  • zöldhagyma(ami most kimaradt)
  • 6 tojás
  • kevés ételízesitő
  • bors
  • fűszerpaprika
 Elkészítés:
Először is a Párom tojásokat egy tányérban villával felverte, és hozzákavarta a karikára vágott olajbogyót. A szalonnát kockákra, a kolbászt karikákra, a paprikát csíkokra vágta.
Ezután egy serpenyőben a szalonnát megpirította, majd hozzáadta a paprikát, a kolbászt, a fűszereket, és folyamatosan kavargatva szintén megpirította őket. Mikor megpirultak ráöntötte a felvert tojást, és kavargatva kocsonyásra sütötte, mert úgy a legfinomabb. Na ezt nem tudom én elkapni soha.:)

15 megjegyzés:

Vicuska írta...

Ez a fajta figyelmesség mindennél többet ér!!! :) Van a főzéshez tehetsége! Kicsit gyönyörködöm még a színekben :)

Éva írta...

Szinte érzem a finom illatát! Nagyon guszta!

Emi írta...

Nagyon jól néz ki! Te is szerencsés vagy:) Én is... ha fáradt vagyok vagy nincs kedvem, a párom szívesen főz valamit. Nagyon kreatív tud lenni. Csak az a baj, hogy azt használja, ami a hüttőbe van, csak mindet. Én abból 2,3szor főznék:)) Mégis jólesik néha a figyelmesség!

Marika írta...

Nagyon finomnak tűnik! Látszik, hogy nagy szeretettel készítette! :)
A kocsonyás állagot( rántottánál) nálunk is a férjem tudja cssak elérni, nekem sose jön össze! :))

Gizi írta...

Nagyon kedves a párodtól ez a gesztus!!! Bizony jó gazdag, kiadós rántottát készített, és a színe csodaszép.

Erika írta...

Ügyes és nagyon guszta a rántotta:)

Csilla írta...

Nagyon guszta, szép színes, és a tálalás sem mindennapi. Gratulálok a Párodhoz! :) Tetszik a háttered is. :)))

trollanyu írta...

Szép színes és fincsi étel:) Nagyon ügyes a párod:)

Bebi írta...

Gratulálok a párodhoz!:) Ezt a finom rántottát én is szívesen megkóstólnám.

Babette írta...

Nálunk is ez a helyzet! Az én párom is Százszor finomabb rántottát készít, mint én. Már gondolkodtam rajta és rájöttem azért, mert mi már rutinból főzünk, sietünk , elkapkodjuk, ők meg ráérősen, nyugodtan készítik:)))

Katalin írta...

Jól néz ki, finom lehetett! Épp tegnap este én is rántottát készítettem, hagymával, kolbásszal, szalonnával és paprikacsíkokkal, én is szeretek sok mindent beletenni, amit éppen a hűtőszekrényben találok :)

Roza írta...

Ez igen!:) Nagyon ügyes a párod! Gratulálok:)

Panna írta...

Ó, de, jó, hogy így kényeztetnek ;)

Barbi konyhája írta...

Irigykedem! ;D Apa a konyhában eltéved! :)) Rántotta függő vagyok, én elélnék rajta akármeddig!!! :)

Kati írta...

Vicuska, igen, nagyon jól esik mikor kiteszik az ember lánya elé a reggelit:)

Éva, köszi:)

Emi, a lényeg, hogy elkészíti:)

Marika, akkor nem csak én vagyok így a kocsonyás álaggal:)

Gizi, úgy szereti, hogy kiadós legyen, a szép színe a házi tojásoktól, és persze a zöldségektől van:)

Erika, Csilla,Trollanyu, Bebi,köszönjük:)

Babette, na látod ezen nem is gondolkodtam, igazad lehet:)

Katalin, gazdagon is finom a rántotta:)

Roza, köszi:)

Panna, jó bizony:) De hát tudod, hogy van a reklámban: Mert megérdemlem:))

Barbi, hát nem csak a férjed tévedne el a konyhában, az én édesapám is antitalentum ott:))