2012. július 1., vasárnap

Júliusi ajánlat ARAH

Itt a júliusi ajánlatom Alíz játékára. Csupa olyan finomságot hoztam, aminek most van a szezonja. Fogadjátok szeretettel.

1. Csavart tészta petrezselyem pestoval

 Az egyik nagy - nagy kedvencünk.
2. Zöldségleves csirkehússal

A kertből kihúzott, leszedett zöldségekkel, isteni:)
3.Csirkesült Hasselback krumplival és ribizlimártással

Aki szereti a gyümölcs - hús párosítást semmiképpen se hagyja ki.
4.Kajszibarackos muffin

Imádom:)
5.Málnadzsem

Kihagyhatatlan:)
Jó étvágyat!

7 megjegyzés:

Alíz írta...

Köszönöm szépen, Kati. :) Pompás az ajánlatod, azt csirkés zöldséglevest megkóstolnám és a ribizlimártásos csirkétől összefutott a nyál a számban. S ezt még tetézed a málnadzsemmel! :)))) Hajaj, jobb, ha írok, hogy mielőbb kész legyek a munkámmal és aztán tüzetesen átnézhessek mindent.

Erika írta...

Mindegyik guszta, de én mégis az elsőt kóstolnám most meg. Imádom a petrezselyem pesto-t!:)

Panna írta...

Nálad is most inkább a gyümölcsösökből kérnék csak. Most ebben a melegben nem kívánok olyan sokat enni :)

Éva írta...

Nagyon finom gyümölcsöket sorakoztattál fel , milyen jó is ez az időszak. Azért most a levesből is szívesen kanalaznék!:-)

IsaBella írta...

Egyik gusztább, mint a másik! :)
Kati, nagyon szépen kérlek, nézz emailt! :) Sajnálom, hogy még én is ezzel zargatlak (gondolom, diákjaid ma már lerohantak^^), de a saját tanárnőm elérhetőségét nem ismerem, és téged valahogy közelebb is érezlek magamhoz. :)
Előre is köszi szépen a választ!
Ui: Alig várom, hogy lejárjon az érettségi, málnázhassak és málnadzsemet főzhessek anyukámmal! ^^ A tiédnek nagyon gyönyörű színe van!

IsaBella írta...

Kati! Köszi szépen az emailt! :) Még nem válaszoltam, mert hajnali négykor kaptam meg. :) De ha holnap lejár a kémia, írok egy hosszabbat... de legkésőbb vasárnap, miután megtudom az eredményeket megy válasz! :)
Kaptam egy díjat, melynek továbbadásánál bejelöltelek téged is. Tudom, hogy kint van a "Szavakat a díjak helyett" képecske, éppen ezért nem is várom el, hogy kitedd, továbbadd, megemlítsd. Csak egyszerűen szerettem volna neked is továbbadni. :)
Ha kíváncsi vagy rá, itt elérheted:
http://vaniliamamor.blogspot.ro/2012/07/libster-award.html

Kati írta...

Lányok, látom mindenki megtalálta a kedvére valót a menüből:)