2012. július 8., vasárnap

Nyeremény, cserebere

Még ezzel a bejegyzéssel is adós vagyok, hogy megmutassam egy nyereményemet, és néhány szépséget amit csereberével szereztem be. Itt is meg szeretném köszönni Krealadynek és Tímelnek, hogy nagyon aranyosak voltak, és bevállalták a cserét. Lányok köszönöm:) Ez azért is nagyon jó nekem, nekünk, mert így a kevésbé jó kézügyességgel és laposabb pénztárcával rendelkezők is hozzájuthatnak az általuk megkívánt szépséghez. Remélem, hogy cserebere társnőim elégedettek, mert én nagyon az vagyok.

Krealadytől az alábbi két szakácskönyvet kaptam, keresztszemesekért, és hímzőfonalakért cserébe. Fotók a nettről:) Krealady, köszönöm szépen, mindkét könyv nagyon szép, nagyon jó receptekkel, a Magyar Konyha meg egyszerűen csodaszép. Krealady blogjára érdemes benézni, csodaszépeket alkot:)




Ezeket küldtem cserébe.


Tímeltől nyertem Melinda tavaszi játékán egy nyakláncot, és megkértem, hogy készítsen nekem fülcsit hozzá, aztán meg két szép medált is készített nekem és a lánytestvéremnek. Cserébe Bulgakov: Képmutatók cselszövése könyvet küldtem neki, egy kis meglepivel. Tímel neked is nagyon szépen köszönöm:) Nézzetek be Tímelhez, csodaszép dolgokat készít:)

Ezeknek a szépségeknek a tulajdonosa lettem:)
Egy nyereményem is megérkezett nemrég Ágotától, az Olajzöld levelek kéken című blog írójától, egy térkép a Gyergyói- havasokról és a Hagymás - hegységről, és egy Ágota által készített fotó. Ágota köszönöm mégegyszer a játékot és a nyereményeket:) Ágotához is érdemes ellátogatni, finom, természetközeli receptek és csodaszép fotói miatt:)



3 megjegyzés:

Panna írta...

Csuda jó dolgokat nyertél és cseréltél :)

teller-cake írta...

Látom megint jókat csereberéltél! Én imádom a Tőled kapott könyvemet! :-)

Kati írta...

Panna, igen, és nagyon szeretem mindet:)

teller- cake, annak csak örvendek, én is amit tőled kaptam:)