2012. szeptember 14., péntek

Interjú velem a szekelyhon.ro - n és a Vásárhelyi Hírlapban

Megkérlek ne vegyétek ezt önreklámnak vagy dicsekvésnek, távol álljon az tőlem, de olyan öröm ami történt velem, hogy szeretném megosztani veletek.
 A Vásárhelyi Hírlap ötödik születésnapja alkalmából egy pályázatot hírdetett Nagymama legjobb receptje címmel. Erre a pályázatra én is beneveztem a Szabógallér levesemmel és a Barack süteményemmel .
 A pályázat eredményét szeptember 31.-én hírdették ki, a Hírlap szülinapi ünnepségén, és én lettem a nyertes:) Nyertem egy kétszemélyes vacsorát a marosugrai Haller Kastélyszállóba . Úgy örvendek neki, majd elmegyünk Karácsonykor kettesben, mikor hazajön a Párom.
És ráadásként egy interjút is készített velem Simon Virág a Vásárhelyi Hírlap újságírónője, amely megjelent ma a székelyhon.ro - n és a Vásárhelyi Hírlapban. Az interjút elolvashatjátok ITT . A Hírlapban az interjú mellett megjelent a két recept is.
Olyan jól esett esett látni, hogy értékelik a munkámat, a főztömet.

24 megjegyzés:

Marti M írta...

Szívből gratulálok! Nagyon ügyes vagy!

Jámborné Budai Mónika írta...

Gratulálok! Megérdemled!!

Borga írta...

Gratulálok!
Szabógallér levest még nem ettem,de ha lesz kis időm,kipróbálom.

María írta...

Kati, szeretettel gratulálok! Olyan jó volt olvasni a boldogságtól sugárzó soraidat! Büszke lehetsz magadra!!! :)

Erika írta...

Én is gratulálok!:)

Erdokóstoló írta...

Gratulálok én is, sok szeretettel!

Blogkonyha írta...

Tiszta szívből gratulálok, az elismerés annak jár aki le is tesz valamit az asztalra. Nagyon ügyes vagy és roppant szorgalmas. A majdani vacsorához nagyon jó étvágyat a sikeredhez pedig sok puszit!

Alíz írta...

Gratulálok mind a nyereményhez, mind a kis cikkecskéhez a Székelyhonon!

Csilla írta...

Kedves Kati! Szívből gratulálok! :) A levesed nekem is gyerekkori emlékeket juttat eszembe, le is van mentve, de még nem készítettem el. :)

Böbe írta...

Szivből gratulálok !Ügyes vagy,a vacsorához pedig jó étvágyat kivánok.

sedith írta...

Gratulálok, Kati! Megérdemelted!:) És majd kellemes vacsorázást!:)

Farci írta...

De jó! Gratulálok! Minden jót kívánok! :)))

Noryta írta...

Jajj de jóó! A következő lépés tényleg Jamie Oliver! :)

Marika írta...

Kati, szívből gratulálok, megérdemelted! Már olvastam a cikket mielőtt ezt a bejegyzést láttam volna, ugyanis valamit keresgéltem a neten, és a székelyhon.ro oldalt adta ki a kereső. Ahogy ott görgettem az általam keresett címszó után, felismertem a fotód, s persze rögtön el is olvastam! Nagyon jó a cikk! rögtön tetsziket nyomtam neki, és megosztottam az "arckönyvön"! :) Jó étvágyat majd a vacsorához!!

Nea írta...

Szívből gratulálok Neked. Örülök az örömödnek. Szép karácsonyi ajándék lesz egy meghitt vacsorát elkölteni egy gyönyörű kastélyban. Arról is írj majd, hogy milyen volt.

Hankka írta...

Gratulálok sok szeretettel, megérdemelten lettél első, hiszen tényleg nagyon finom ételeket készítesz! :) Érezzétek majd jól magatokat a megnyert vacsorán! :)

Titi írta...

Wow! Kati! Szívből gratulálok! :):):)
Ezek a fiúk meg mindig jól járnak, nem elég, hogy főzöl neki, még ilyen szuper vacsorát is nyersz :) Kitartást a különléthez, tudom milyen.

bemka írta...

Gratulálok szeretettel én is :)

Névtelen írta...

Szívből gratulálok!! Érezzétek jól magatokat a nyeremény vacsorán! :)

georgina írta...

Kedves Kati!
Nagyon sok szeretettel gratulálok!!Megérdemelted!!!!!
Puszi Gina!

Kati írta...

Lányok, köszönöm a kedves szavaitokat, meg is hatódtam, őszintén mondom:) A fényképezőgép itt sem fog elmaradni, ígérem:)

Barbi konyhája írta...

Kedves Kati! Megkésve, de had gratuláljak tiszta szívből a nyereményedhez!!! Biztosan nagyon jól fogjátok érezni magatokat!

Kati írta...

Barbi, köszönöm:)

Névtelen írta...

Αppreciate the rесоmmenԁatiοn.
Wіll tгy it out.

my webpage - V2 Cigs reviews