2012. október 4., csütörtök

Krumplikrémsajt

Ismét egy krumplis finomságot hoztam, én csak éppen megkóstóltam, de a család szerint is nagyon finom
volt:)


 Hozzávalók:
  • 50 dkg krumpli
  • 1 nagy fej hagyma
  • 2 dl tejföl
  • 3 evőkanál tejszín
  • 1 kis csokor metélőhagyma
  • bors

Elkészítés:
 A burgonyát megmossuk és puhára főzzük. Levét leöntve a nedvességet elpárologtatjuk, lehéjazzuk és azonnal áttörjük, majd hűlni hagyjuk. A hagymát meghámozzuk, finomra vágjuk vagy reszeljük és a krumplihoz keverjük. Fakanállal folyamatosan keverjük, miközben hozzáadjuk a tejfölt és a tejszínt, hogy lágy, sima krémet kapjunk. Sóval és borssal megfűszerezzük és apróra vágott metélőhagymával megszórva tálaljuk.

6 megjegyzés:

Nelli írta...

Kenyérrel fogyasztottátok vagy valamilyen köretként?
Tetszik nagyon!:-)

Kati írta...

Én a diétám miatt nem ettem belőle, csak megkóstóltam, a szüleim ették meg csak úgy magára:) De kenyérrel és köretként is ehető.

Seffer Lilla írta...

Hmm, nagyon guszta. Igazán finom lehet. Ma feladtam a csomagot, remélem a hét elején odaér.

Hankka írta...

Nagyon fincsi lehet, olyasmi, mint egy krumplisaláta, csak sokkal krémesebb, ugye? :)

Bokor Boglárka írta...

Ötletes kis recept!

Kati írta...

Lilla, finom is,biztos megérkezik:)

hankka, igen, ahhoz hasonló, olyan mint egy krém.

margaretta, köszi:)