2012. december 4., kedd

Nyeremények, ajándékok

Egyáltalán nem panaszkodhatom, mert az idén nagyon sokszor fordult felém a szerencse a blogjátékokon, és ajándékokat is többször kaptam, önzetlen, kedves blogbarátoktól. Most, itt köszönöm mindenkinek az ajándékokat, nyereményeket:)

 Fernellel szintén a blogjaink révén ismerkedtem meg, és mit ad az Isten, kiderült, hogy ő is nyárádszeredai születésű, csak most Magyarországon él. Tőle ajándékba meg cserébe sok - sok különleges magot, főleg paradicsommagot kaptam. Fernel, köszönöm itt is, már alig várom, hogy elültessem őket:)


 Sütis néne játékán nyertem az alábbi csomagot. Sütis néne, köszönöm szépen:)


Sütis néne saját készítésű süti fülbevalója3
Mrs Same őszi jáékán Lencsilánytól kaptam ajándékot. Lencsilány, köszönöm szépen:)


Tipikostól ezt a csodás Tilda - babát röpítette hozzám a posta. Tipikos, köszönöm szépen:)



Éva Mikulás játékán pedig Fehérkrisztitől, a gyöngyeim blog írójától kaptam csodás meglepetést, Kriszti, nagyon szépen köszönöm:)




Lányok, köszönöm szépen, mindannyiatoknak:)

9 megjegyzés:

HajniZoli írta...

Szerencsés csillag alatt születtél! Viseld egészséggel ezt a sok szép dolgot és alkoss szépeket!
Gratulálok:-)

María írta...

Gratulálok a sok szép nyereményhez! Tényleg nagyon szerencsés voltál, maradjon így jövőre is :)!!

Marika írta...

Gratulálok én is!! Maradjon ilyen szerencsés a további életed is!! Legyen mindíg a közeledben Fortuna!! A szép fülcsiket és segédeszközöket használd egészséggel!!!

bemka írta...

:)Örülök ,megérdemled...a kedves ,figyelő hozzáállásod jólesik:)

Márti írta...

Nagyon sok szép ajándék, igazán szerencsés vagy, gratulálok!

Hankka írta...

Tényleg szerencsés vagy, gratulálok a sok szép ajándékhoz, használd/viseld egészséggel! :)

Kati írta...

Lányok, köszönöm:)

Schnappy írta...

Hú mennyi szuper ajándék!:)

Kati írta...

Bizony:)