2013. március 15., péntek

Ünnepre!

 Tavaszváróként egy virágos fotót hoztam a mai hóviharos napra, tegnap szedtem a szüleim kapujában a fehér ibolyákat, ma már belepte a hó őket.




 Éva, a Takarékos konyha írója indította ótjára ezt a játékot, húsvéti ajánlót. Én Katalintól, a Katalin konyhája írójától kaptam meg a stafétát, arra volt kíváncsi, hogy én mit ajánlanék a húsvéti asztalra. Nálunk leginkább hagyományos fogások kerülnek terítékre húsvétkor is, így azokat fogom megmutatni, természetesen újdonságok is lesznek a terv szerint, de azokról nincs még fotóm.

És akiknek én továbbadnám a stafétát:
  1.  HajniZoliék a Főzni jó! Sütni mégjobb! blog írói
  2. http://teller-cake.blogspot.ro/2013/03/angol-puncs-torta.html blog írója
Kíváncsiam várom, ők mit ajánlanak húsvétra:)

Az én ajánlatom (a címekre kattintva elérhető a recept):

1. Erdélyi tyúkhúsleves, sajnos ehhez még nincs receptem a blogon, de szerintem mindenkinek megvan a jól bevált saját receptje hozzá:)


2. Bárányhús rántottáson


3. Töltött tojás



4. Kókuszos szelet



5. Sajtos kifli



Katalin, köszönöm szépen a meghívást, Éva neked, hogy elindítottad az ajánlót:)




13 megjegyzés:

Hankka írta...

Nagyon jó kis összeállítás, és gyönyörű a virágod, olyan jólesett a képeket nézegetni! :)

mary írta...

Szuper kis menü ajánlat !! A virágod is csodás!!:)

HajniZoli írta...

Jó ötlete volt Évának! Tetszik a felhozatalod, egyedül a báránnyal nem vagyok barát:-) köszi a felkérést, szétnézek a konyhámon:-)

Éva írta...

A kis virágod nagyon kedves! Az ajánlód egyik jobb mint a másik a kókuszosodat már láttam talán az Erdélyi Konyhában vagy valamelyik más újságban? Nagyon tetszik. Örülök hogy a játékot tovább adtad és köszönöm!

María írta...

Nem láttam még soha fehér ibolyát, a kertünkben is csak kék van. Meglepő ajánlat a bárány rántottásan, de biztos finom lehet. Azok a salátanevek, amik az étel leírásánál a kommentek között szerepelnek, olyanok, mintha egy népmeséből vettétek volna :)

teller-cake írta...

Finom a menüd, tetszik minden részlete! Köszönöm a felkérést, összeszedem én is a magamét hamarosan! :)

Fernel írta...

Sajnos, nálunk az idén nem lesz se gida, se bárány...
Talán nyuszi, ennek mentén Mikuláskor a télapót esszük meg tán :D

Katalin írta...

Nagyon tetszik az összeállításod, szívesen "végigenném" :)
Szépek a virágaid! Ezek szerint nálatok is megérkezett a márciusi tél :) Nálunk ma már kisütött a nap, délelőtt kirándulni voltunk itt közelünkben a Budai-hegyekben, ott is szép nagy a hó :)

Elisabeth írta...

Kat, gyönyörü a fehér ibolyák, és a fotók is róla. Szivesen le ülnék az ünnepélyes asztalodhoz ezeket a finom ételekböl enni. Az Erdélyi tyukhusleves nagyon guszta és finom kezdő a többi finomsághoz.

Én is reménykedek hogy sikerül össze állitani az én ajánlotomait amivel a Katalin engem is megtisztelt!

Gerdi írta...

Jólesik az ibolyák látványa ebben a cudar időben! A menü végigkóstolgatása is jól esne:-)

teller-cake írta...

Kész a menü-ajánlatom, köszönöm a játékot! :)

marisz57 írta...

A töltött tojás mozgatta meg a fantáziámat!
Nálunk a kék ibolya nyílik, már leolvadt szegényekről a hó.

Kati írta...

Hankka, köszi:)

mary, köszi:)

HajniZoli, köszi, hogy elfogadtad:)

Éva, köszi:) Igen, a kókuszos szelet benne volt már az EK-ban:)

Mária, itt nálunk van fehér ibolya is, még hamarabb virágzik, mint a kék. A rántottás bárányhús nálunk hagyományos fogás, minden évben így készül, nagyon szeretjük. Igen, azok a népi megnevezései nálunk a salátának:)

Teller - cake, még nem voltm nálad, megyek megnézni, köszi, hogy elfogadtad:)

Fernel, nálunk sem volt a tavaly, az idén lesz:)

Katalin, köszi, mára már nálunk is napsütéses szép idő lett:)

Gerdi, igaz? Köszi:)

Elisabeth, köszi, megyek én is szétnézni hozzád:)

marisz 57, akkor csak ki kell próbálni:)