2016. október 30., vasárnap

Baglyocskák

Igaz, hogy nem recept, de tudjátok, hogy szeretek alkotni, kézműveskedni is, mikor elkap az ihlet. Most drága barátnőm, Éva ihletett meg, akinek nagy kedvencei a baglyocskák, neki nézelődtem a neten, mikor megláttam ezt az ötletet, annyira aranyosak voltak, hogy elhatároztam, el is készítem őket. Szerintem jól sikerültek, az egész családot elbűvölték, mindenki mosolygott mikor meglátta :


Hozzávalók (4 bagolyhoz): 4 wc - papír guriga, 12 színes muffin papír, egy nagyobb darab nem egészen vastag karton papír (pl füzet borítója), 1 darab fehér papír, átlátszó ragasztószalag, papírragasztó, olló, fekete filctoll vagy marker.

Elkészítése: a papír guriga tetejét két oldalról behajlítjuk, úgy, hogy a két szélén fülecske keletkezzen, az átlátszó ragasztószalaggal rögzítjük. Egy muffin papírt kettőbe hajtunk, elvágjuk színes felével előre a guriga hátsó részére ragasztjuk, ez lesz a bagoly szárnya. Két muffin papírt szintén kettőbe vágunk, mind a négy darabot háromszögűre behajtjuk, a tetejét kissé visszatürjük, szoknyaszerűen a guriga elejére ragasztjuk. A kartonból köröket vágunk a szemnek, a fehér papírból kisebb köröket a szemgolyónak, feketével megrajzoljuk a pupillát, a bagoly törzsére ragasztjuk. Piros vagy színes papírból pici háromszöget vágunk, ez lesz a bagoly szeme. És kész is van.






2 megjegyzés:

Nea írta...

Nagyon bájosak lettek. Nekem is nagy kedvenceim a baglyocskák.

csipike írta...

Nagyon cukik! :-)